טיפים

הפנית קוד QR לאתר intigo

הפנית קוד QR לאתר intigo אשר מותאם לגלישה מ-Mobile

קשרו לאתר Mobile – זאת בניגוד לאתר דסק טופ (Desk Top) שלא מותאם לצפייה בהתקנים ניידים.

מיקום הגיוני – אל תשכחו שצריך לסרוק את הקוד, פרסמו אותו במקום הגיוני, קחו בחשבון את המרחק ואת
פרק הזמן המוקצה ל"שליפה" וסריקה. למשל, QR בפרסומת בטלוויזה גם כנראה יהיה רחוק מידי מהצופה וגם הוא לא יספיק להכין את המכשיר.

גודל – אל תצרו קוד QR קטן מידי, גודל אשר קטן מ2.5 ס"מ על 2.5 ס"מ נחשב קטן.

קצרו כתובות – השתמשו במקצרי כתובות כמו bitly ובמקצר הכתובות של גוגל. פתרונות אלו יאפשרו גם מעקב.

עקבו – עקבו אחר הכניסות מהקוד הספציפי. אפשר לעשות זאת בעזרת מקצרי הURL שהוזכרו מעלה וגם די בקלות בגוגל אנליטיקס על ידי יצירת אירוע.

צייונו מה יוצא לגולש מזה – זה נכון תמיד, תנו מוטיבציה לגולש לסרוק את הקוד. תסבירו לו לאן הוא יגיע ומה יצא לו מזה.

בדקו – הסעיף האחרון אבל ללא ספק הכי חשוב. בדקו, בדקו ואז תבדקו שוב. כבר שמענו על מקרים שהודפסו אלפי ברקודים QR על עלונים והURL היה שגוי. כמה חבל. מומלץ לבדוק ממספר מכשירים.

יש לכם עוד טיפים? כתבו בתגובות כאן למטה 🙂

 

סגור לתגובות.